Compliment of klacht
Op Huisartsenspoedpost Gelderse Vallei en met onze ketenzorg doen we ons best om de beste zorg te bieden. Voor onze huisartsenpraktijken willen we buiten kantoortijden (tussen 17.00 uur en 8.00 uur) de allerbeste hulp bieden en ook de beste ketenzorg regelen. Op deze pagina leest u hoe u een compliment of klacht kunt indienen.
Een compliment of klacht doorgeven
Een compliment krijgen, over onze huisartsenspoedpost of ketenzorg, is altijd leuk. Wij horen dat natuurlijk graag van u. Wilt u dit met ons delen? Dan kunt u het formulier hieronder invullen en naar ons sturen.
U bent op de huisartsenspoedpost geweest en bent ontevreden, omdat niet alles naar wens is gegaan. Of u bent ontevreden over onze ketenzorg. Dat vinden wij jammer. Het is prettig dat u dit dan kan melden. Wij vinden dit ook belangrijk, zodat we hiervan kunnen leren. Dit hoeft niet direct een klacht te zijn, maar u kunt wel ergens ontevreden over zijn. Als u geen klacht heeft kunt u een suggestie aan ons doorgeven.
Om ervoor te zorgen dat wij op een goede manier met uw melding of klacht omgaan is er een klachtenregeling. U kunt dit via het formulier op deze pagina doorgeven.
Formulier compliment, suggestie of klacht
Vul hier uw gegevens in.
Hoe denkt u over onze zorg? Geef uw mening! (vragenlijst)
Onze huisartsenspoedpost is er voor u. Met uw ervaring maken wij onze zorg nog beter. Via onderstaande vragenlijst kunt u anoniem (zonder dat wij weten wie u bent) uw ervaring en mening met ons delen. Uw antwoorden geven ons informatie waar wij van kunnen leren. En dat is wat wij willen: leren hoe wij ons werk verder kunnen verbeteren. Voor u, de patiënt. Wilt u ons helpen?
- Wilt u uw mening geven over het bezoek dat u heeft gebracht aan de huisartsenspoedpost, of over het huisbezoek dat vanuit de huisartsenspoedpost bij u is gedaan? Klik dan hier.
- Wilt u uw mening geven over een telefoongesprek dat u met een medewerker van de huisartsenspoedpost heeft gevoerd? Klik dan hier.
Het invullen duurt 5 tot 10 minuten en is anoniem.