Pleisters 1

Zorgaanbod

Gezond blijven. Dat willen we allemaal. Daar kunt u in veel gevallen zelf wat aan doen. Bijvoorbeeld uw leefstijl aanpassen door niet meer te roken, meer te bewegen of gezonder te eten. Op deze pagina leest u meer hoe wij u kunnen helpen met ons zorgaanbod.

Steeds meer mensen leven met een chronische ziekte. Als u chronisch ziek bent, heeft u vaak te maken met meerdere zorgverleners. Om u beter te kunnen helpen en ondersteunen werken alle betrokken zorgverleners samen. Zij maken daarvoor goede afspraken met elkaar en met u. Deze samenwerkingsafspraken worden ook wel ketenzorg genoemd.

Gevarieerd aanbod

Welke zorg u nodig heeft ligt natuurlijk aan welke ziekte of ongemakken u heeft. Ons zorgaanbod bestaat uit: leefstijlinterventie (advies over een gezonde leefstijl), COPD, diabetes en hart- en vaatziekten.

Thuisarts.nl

Zoekt u betrouwbare informatie over ziekte en gezondheid? Kijk dan op Thuisarts.nl

Thuisarts.nl geeft antwoord op vragen over ziektes en gezondheid. U vindt er betrouwbare informatie in begrijpelijke taal. Huisartsen gebruiken de website om uitleg te geven aan hun patiënten.

Wanneer u klachten heeft of vragen over uw gezondheid, zoekt u waarschijnlijk informatie op internet. Wij vinden het belangrijk dat u op internet betrouwbare informatie krijgt, zonder reclames. Daarom hebben huisartsen deze website voor u samengesteld. Zodat u vóór, tijdens en na uw bezoek aan de huisarts informatie kunt vinden.

Thuisarts.nl

Moetiknaardedokter.nl

Wilt u meteen weten of u naar de dokter moet? Moet ik naar de dokter? (MINDD) geeft u direct advies.

Beantwoord een aantal korte vragen en zij geven advies of u contact moet opnemen met de dokter. Op die manier weet u wat u moet doen en voorkomt u onnodig wachten bij de huisarts of huisartsenpost.

Moetiknaardedokter.nl